100218

Nu ska jag snart idiot städa, får ju fin besök i kväll! Men i lördags klarade jag ju det värsta på trekvart så det är rätt lugnt än! I morse unnade jag mig en sovmorgon, hela trekvart av underbart snozande. Underbart! Min dag började så bra, helt fantastiskt! Jag är nog extremt mano, ne det är fortfarande bra. Men när man stått och "ulkat" till och från i långt över en timme känner men sig inte så bra. Jag har inget problem med men äckliga prover, det gör inget om det luktar. Get over it liksom! Men. När det handar om mat. Eller det som man skär bort från kyckling (ni som känner mig väl vet att jag kan äta kyckling med absolut inte skära i den, eller känna doften av den. Rå som när den steks. Jätte barnsligt men så är det.) Hur som hellst, det otroligt äckliga som man inte äter. Skin, senor, fjädrar, blod. You name it, det var där. Det hade dessutom varit i rumstemperatur sen i måndags. Det var äckligt! Det var vidrigt! Men nu är det gjort, lite upp jagad i magen men fasen vad bra jag är! Men nu är det nog stenkört med kyckling för mig på ett bra tag ;p

En fråga, är det lugnt nu? Eller vad är det som händer, av vänlighet eller av elakhet? Svår tolkat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0