100220



Så här fin kommer jag inte vara ikväll :(
På grund av snöovädret har vi skjutit fram festen, det är väl lika bra. Det ska bli kul när det lir av! Men ikväll ska jag hoppa i myskläderna, pälsa på mig massa kläder. Termobyxor kommer snart, bäste pappa! Sen ska jag äta massa frukt, kolla på mitt favorit program med en favorit person! Det känns som om det är det jag behöver. Så ovädret kanske kom för min skull. Vin är kanske inte det bästa nu. Dessutom suger det att träna dagen efter, skit jobbigt. Man orkar inget och svettas som en gnu! Nu ska jag nog göra iordning mig lite, tog ett långt varmt bad nyss. Underbart, bra för själen!


Kommentarer
Postat av: Emma

soooo pretty!!<3

2010-02-22 @ 14:22:03
URL: http://crazyemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0