100228

Tjej kväll igår, otroligt kul. För mycket vin och annat! Det var länge sen jag var så här dålig, inga hastiga rörelser här inte. Igår var det andra takter, reggie-band var väl sådär men krogen brukar ju inte vara lika bra som förfesten. Jag vinglade därifrån, arm i arm. La mig i en snödriva lite halv frivilligt. Halt, Snödrivor, för höga klackar och en kärvänlig knuff gick inte ihop!

   


Jag vet inte vad jag gjort för att förtjäna så här många spöken. Fy säger jag bara, de är inte bra för själen. Men om jag ska jobba med mig själv så är det väl bara att tacka de som styr och börja bearbeta. Kvällen avslutades i tårar på bion, shutter island. Riktigt jobbig film, min absolut största mardrömm. En medlidande tryckande kännsla mot bröstet. Fy, se värd? Absolut, kanske inte på bio men ändå. En psykologisk anstallt, paniken av att inte bli trodd. Fy riktigt jobbigt, det är beundransvärt att det finns folk som kan arbeta innom det. Nu blir det sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0