100128

Då var torsdagen snart slut! En riktigt rörig dag, det började med att jag vaknade av mig själv halv sju. Lite halv panik, på jobbet 0712. Snacka om snabb! Sen har det bara varit rörigt, inget har blivit fel. Bara inte som jag planerat. Jag har flyttat mitt skrivbord ca två meter. Det ser ut som jag vet inte vad. Men alla ska ju få platts så det är väl bara att vänja sig och försöka tycka att det är riktigt estetiskt tilltalande. Snart ska jag åka iväg och dricka lite kaffe. Kanske lite för sent, men det får det vara värt! Tänk om man skulle ta tag i livet lite mera. Få ordning på rutinerna. Jag har ju två balklänningar som absolut inte syr sig själva. Känner mig så omotiverad bara. Ganska omotiverad till mycket iof. Men som en otroligt trevlig människa sa: Det är bara att göra, du får väl strunta i dig själv. OOOH det kokar nästan, det är väl så men man kan väl uttrycka sig lite bättre! Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0