100308

Tänk vad bra det vore om man fick veta vilken väg man ska välja. Som en vän sa -Bara kika in i framtiden en enda liiiten minut. Men det är väl charmen i livet att inte veta och ständigt stå mellan olika val. Vad vågar man sattsa? Vinna eller förlora? Ja det är ju det man inte vet. Jag har valt bort att chansa, tidigare var det ett klassiskt familjeliv som hade övertaget. Men hur bra blir ett förhållande om den ena parten, eller båda för all del, om man inte vågar chansa en period i livet. Det är ju trots allt bara en av många perioder. Kan man utvecklas och låta utvecklas tror jag att det bara kan bli bättre. Prövningar stärker. Men vad vågar man? Det finns en risk att mitt val som står om två kan bli om tre. Men jag ska sattsa! Även om det är otryggt, ovant och otäckt! Huvudet spränger och sysslorna bara växer. Sova eller fixa? Ja här blir inget av det gjort iaf!


Kommentarer
Postat av: karolina

Hej Flum! =O)



Vad är det du velar om nu? Du får ringa till tant Karro och berätta. Blir ju nyfiken över dina kryptiska inlägg! =O* pöss



2010-03-10 @ 08:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0