100310

Nu har jag rullat in i en lite för liten cirkel, men jag lyssnade på kroppen. Jag gick hem väldigt tidigt, jag la mig i sängen med filten och massa katter överallt. Nu sitter jag lagom trekantig, somnade aldrig men skönt att slipp ha öppe ögonen. Det ligger otroligt taskig energi på bordet nu. Prov på fredag så vad gör man, försöker. Jag ska klara det, en stor godis skål står även och väger upp allt negativt. Dessutom har jag bokat in mig på massage, så himla värd det! Nästan en timmes lyx för knappt femhundrakronor! Så värd det!

Jag blev så himla imponerad på jobbet idag, en kvinna jag jobbar med ska vara ledig en vecka. Hennes man också, men inte påsklovsveckan! De har två barn, låg och mellanstadiet, men de ska ha en veckas ledigt ihop. Hur underbart är inte det, det finns hopp för framtiden i mina ögon! De har inte något mega projekt att fixa heller, - Kanske åka till ikea. Hihi så underbart!

Imorgon måste jag ha med mig hjärnan till jobbet, idag har jag varit livsfarlig, nog om det. Men imrogon ska jag skriva en analysrapport, jaha och hur gör man?! Spännande, men det borde ju finnas någon som vet hur det ska se ut så det ska väl lösa sig. Kul med mitt lilla projekt som snart är avslutat. Imorgon ska jag ta turen i hornen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0