100321

Nu är jag hemma, trött som ett as! Men gud så trevligt jag har haft. Inga krav, jag har fått vara som jag är. Jag har dessutom varit en otroligt grymm bilförare! I alla filer, broar, viadukter och stopljus lyckades jag ta oss osladda fram till hotellet. Jag viste för det mesta vart vi var ( eller åt vilket håll vi skulle ) Många gulkörningar, lite halv taskiga filbyten och en och annan mindre lämplig övergång. Men vad gör man när folk är hysteriska och vägar svänger åt fel håll! Hihi det gick kanon! Vi fikade på ett jätte mysigt franskinspirerat café, såg en otroligt bra 3D film. Tim Burton har gjort det igen! Sen åt vi på en London inspirerad resturang, skvallrade och drack vin. En ganska tidig kväll och sen hotellfrukost! Underbart! Vi gjorde stan, jag är nu mera ganska fattig!













Hihi att lite ytlig lycka kan kännas så bra! Vet ni imorgon är det måndag och då har det gått 8dagar! Det är på tiden då kan man tycka! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0