100324

Mitten av arbetsveckan, känns som om det var fredag idag! Så var det ju inte, konstigt hur man kan känna så! Men idag har jag gjort lite ärenden på staden, inhandlat ettårspaket och lite lyx till köket! Min älskling fick sig ett bad idag, han kommer nog inte att sova i min säng inatt! Fasen vad sur han är! Signe kan inte låta bli han, förföljer han. Trotts att han fräser som en dåre! Hihi ja man skapar ju fantastisk harmoni här hemma! Det blev ett hål i min tröja, mindre kul..Men nu har jag lyckats förstöra två likadana så det är nog inte meningen att jag ska ha dem. Ett rivmärke som precis paserar bröstvårtan svider liite. Men jag klarade att tvätta han själv! :)





Ååh så fint det blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0