100330

Jag betraktar mig som dissad, men so what! Faktiskt. Det händer ju inte på alla fronter, idag har jag lagat min speciallité. Det gick hem! Sen har jag lyssnat på en stackare som försökte övertyga mig att tjäna pengar på ett"pyramidföretag". Ooooh vad frågor jag hade, men jag höll mest tyst för att skona hans självförtroende. Men helt ärligt, pinsamt dålig retorik. Men vem är jag att säga det! Jag ska efter bra rådgivning ( vad jag än vet att jag mår bäst av men inte kan säga det själv säger hon! <3 ) Nu ska jag sluta matten, jag kan nå mina mål ändå!

Jag längtar såååå till på fredag! Ska bli så skönt, läsa lite, prominera, skratta och bara ha det bra!


Kommentarer
Postat av: karolina

När det tar så mycket energi så man bara skriker och blir tokig, är det absolut inte värt det!



Nu har du ju freschat (stavas absolut inte så!) upp det lite och är inne i rätt tänk för framtida kunskaper (matte kommer ju igen i mkt, bas i a f)



HA det gott bästa Monkan!

2010-03-31 @ 13:51:53
Postat av: Monica

ne det är så sant! du och jag stavar lika bra! ;P Men det har jag nog inte gjort :P



ha det bättre karro!

2010-04-01 @ 15:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0