100525

Då ska vi se om jag har något trevligt att säga? Ne inte direkt, det händer inte så mycket. Glass och magkatarr var inte en bra kombination. Men glass var riktigt gott! Ett efterlängtat besök, undra om det var jag eller Signe som gillade läget bäst?! Livet är hårt, det finns så många vinklar. Men vad vore livet om det var utstuderat i förväg? Jag brottas med mina mindre och det finns så många som brottas på riktigt. Jag börjar känna ett lugn i mig själv. Jag börjar trivas med mig själv. Skön kännsla. Nu börjar eurovision del 1, jag funderar på att dissa allt vad det heter i år. Jag vet, jag älskar det! Men jag ska på bröllop på lördag och missar då hela alltet. Repris är inte att diskutera. Ne jag får nog börja kika lite iaf! Imorgon ska jag bjuda mina kollegor på glass och choklad sås. Det är livsfarligt att ha massa glass hemma. Så det är bäst att bjuda bort den! Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0