100528

Idag har jag gjort staden, det var väl lite i sista sekund. Inte helt min stil, men det är faktiskt lite skönt att inte vara så planerad. Jag fick köpt en bröllopspresent, strumpbyxor (att man ska behöva det när maj snart är slut!) och lite solpuder. Jag har aldrig haft det, men det är svårt när man inte är riktigt lika vinterblek längre. Lite för att matta av vill jag ha, det är ju bara att testa. Kul att shoppa lite, jag ska nog hålla bättre i pengarna. Mycket löst knutna nöjen och förmodligen en hård höst som väntar.

Morgonrocken är aldrig så skön som en fredag eftermiddag. Vattenkokarn bubblar snart, det blir en lugn kväll. Inte helt spikad än. Slappande i min soffa eller i en god vänns. Det blir 100% lungt vilket fall som hellst. Ska försöka ta mig upp skapligt i tid imorgon, inbillar mig att det är skönt i spåret på morgonkvisten. Det går bättre och bättre. Lite tips från kollegor och egen motivation gör det möjligt. En sådan start kommer garanterat göra att jag känner mig ännu finare i min klänning. Ska bli så kul att få ha fin klänning! Jag har gjort ett jätte fint paket till dem! Ibland hittar jag ovanligt kreativa sidor hos mig själv.



Fine klänningen, måste bara strykas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0