101101

Måndag, en bra dag. Första natten i nya lägenheten avklarad. Det känns riktigt bra, börjar få lite ordning. Men det är mycket kvar! Vi ska nog börja borra och så ikväll. Förvaring kommer att vara a och o för att det ska lite mindre rörigt ut. På onsdag tror jag det blir ikea, eller fredag vi får se! Det behövs endel saker, mäta lite sen. Men först ska jag röjja till tonerna av R.E.N.T! Jag har tagit lite dåliga bilder över köket och extrarummet.







Det blir bra när det är klart!



Tack super söta Linda för ny design på bloggen!


Kommentarer
Postat av: Daniel

re; haha, det skulle man ju kunna tänka sig! vad fint det är! :D eller ja, det kommer ju bli askalas när det är klart! :D

2010-11-01 @ 16:53:19
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/
Postat av: Linda

Kul att du gillar designen, jag blev rätt nöjd själv faktiskt och tyckte det blev sött. Haha. Ändrar anytime!

2010-11-02 @ 18:27:33
URL: http://kameralins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0