101009

Det bästa med veckan är att det alltid blir lördag! Helt kanon skönt. Lagom med sovmorgon, frukost i lugn och ro. Lunchen skulle jag blivit bjuden på, men jag vet inte hur det gick till att jag lagade den!? Det blev jätte gott, fick hjälp iaf! Sen drog grabbarna till Badhuset för lite skoj och relax. Nu sitter jag och väntar på kära syster som precis duschat, vi ska åka till farmor en sväng. Mys!

Igår hade jag en riktigt bra dag i skolan, skönt att det börjar sätta sig. Jag måste erkänna att jag bara läst kanske 10 sidor, men vi har fått massa andra uppgifter så jag läser nog en annan dag! After work á la italien, pasta buffé, mumsigt. Vi rullade till affären och köpte onyttigt, kollade in Jonah Hex. Den var faktiskt rikitgt bra! Sen blev det en film till, fast så vi båda blivit av med våra soffor fick jag sitta på golvet. Trä smak! Filmen var väl inget vidare, en långdragen svensk film med få ljuspungter. Jag avskyr när de ljuger så att de inte kan ta sig ur situationen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0