101028

" - Mamma, du måste ju ringa modia, monia, måda."

Lite svårt med uttalet, men ååh vad det värmde i hjärtat! <3


Life is gooood! En kanon bra, är det verkligen helt möjligt att man kan få sovmorgon samma dag som man gör en tenta som man klarar? Lovely! Jag sitter mitt i mitt kaos, det kryper inom mig. I can´t live like this! Nedräkning pågår. Jag gömde mig bakom skärmen som visade vackra detaljer. Ett par fynd, köksgardinerna som beställdes "ser ut som sexiga underkläder" Du är så söt att jag ler även idag! Ny kurs efter nästa vecka. Jag tog mig till bibblan, haha sist jag var där var det 2004. Undra vad man gjorde då? Hela kroppen fylld av tonårs ångest? Kanske, nu leker livet! Jag hittade två böcker till nästa kurs och det fanns två till nästa kurs med! Fem böcker trillar snart ner i brevlådan. Först blir det Pedagogik och senare i höst blir det Folkhälsovetenskap. Ska bli skönt att lämna denna kursenn bakom mig. Ser inte fram emot nästa vecka, men jag ska bita ihop och försöka få ihop något bra!



Så här vackert kan det vara en måndag fem minuter från skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0