100905

Tar en välbehövlig paus från böckerna. Det är ruskigt intressant, men boken jag började med i morse är fruktansvärd. Kort fattat, skriv så jag förstår! Det ska bli intressant då denna ortoligt velige herre kommer och föreläser i veckan. Hoppas att han är bättre på att prata än att skriva. Kaffet droppar ner, magen är mätt jag huvudet flyger iväg i andra tankar. Svårt att koncentrera mig idag. Jag tänker på färger, ytor och min lilla stumpa. En annons ligger nu ute, jag hoppas att det kommer en äldre kvinna som älskar katter. Det är så tudelat, hon är ju så mysig. Men ack så krävande. Jag orkar faktiskt inte med det. Känns fel att säga så men det är sanningen. Man byter ju inte bort en familje medlem. Men nu funkar det ju inte tyvärr.

Imorgon får jag ta tag i första kappittlet på engelska, intressant. Det går ju lagom trögt på svenska. Min kära mor och jag ska dessutom köpa födelsedags present till kusinen. Pinsamt men jag tror att han fyller 7, eller 8. Dåligt av en fadder/kusin.

Lördagskvällen bjöd på grillning och trevligt sällskap. Världens goaste lill-tjej charmade oss alla. Det är så intressant att någon som bara funnits i 1,5 år kan vara så smart. Och självklar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0