100917

100916 23:08

Det är så ovanligt att se dig tjock.
Helt otroligt ändå. I min bästa kompis växer där en liten tjej. En tjej som för alltid kommer att finnas i våra hjärtan. Precis som så många som inte finns nu, så många som kommer finnas. Det är vackert. Ett otroligt kompliserat men så naturligt, att det funkar? Ska bli kul att se er växa till en egen familj. Två vänner med så olika start på det nya året.

Kan inte sova. Det är så ibland. Vet inte vem som startade denna spellistan. Jag flyger gemon tid och rum. Här är jag, allt är nytt. Helt kanon, jag växer för varje dag. Lär mig så mycket, och i takt med det så kommer höst mörkret. Uuuh jag önskar mig mera ljus, mera värme. Det här är bara början, det kommer slå hårt känner jag redan nu. Suck it up liksom! Jag tänker för mycket får jag höra. Men tänk om, tänk om man vaknar upp ur dimman igen. Hur orkar man det som människa? Har jag tillräckligt starkt KASAM för det? Förmodligen. Man klarar allt, så är det bara. Inte tänka så men, tänk om, tänk om. Mycket hur och om och när. Jag ska byta spelnings lista och hoppa i säng igen.

100917 06:54

Dags att åka till skolan, får nog byta bil hos mamma först. Åka 6mil utan radio funkar ju inte. Det blev inte många timmars sömn inatt. Kan ju bli intressant med ett glas vin i kväll. Somnar man eller så blir man otroligt fnittrig. Det ska bli trevligt ikväll iaf! Ett kladdigt papper med stöd ord för redovisningen. Tlööt!


Kommentarer
Postat av: sara

hihi. vad mysigt med ikea! jag försökte få iväg oss till ikea idag men eftersom jag sitter på jobbet förstår du nog hur bra det gick... :(



ses på lördag! :D

2010-09-17 @ 07:41:12
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0