100918

Underbar lördag! Sovmorgon, inte en bok så långt ögat når. Lite tvättande, städande, mys med mammas katter. En tur till ett hystersikt ica, de perfekta familjerna jagade hektiskt för att få till den perfekta lördagen. På klistrade leenden, skrikande bortskämda barn som får allt de pekar på. Tykna miner från mammor till sina älskade män. Gud jag hoppas att jag aldrig blir sådan! Hur som hellst, en bra lördag. Jag fixade hemma, tände massa ljus ( sii sådär 50 st ) Tre kanon tjejer ankom, taco´s stod på bordet. Sedan var det dags att mara lyxa till det. Handmasker, fotbad och nageltrix. Filmen Remember me rullades igång. Hur konstigt det än låter var det nog jag som hade mest hormoner igång. Tårarna rullade ner för ett sorgligt slut. Men den var bra, klassisk söndags film. Den står på min inköps lista. Sen var det ju ett stort plus att Robert Pattinson hade huvudrollen, grr!










Nu känner jag mig laddad för att klara av höstens motgångar. Förkylninar och allt jäkla regn. Det bästa är att det kommer att bli vår igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0