100929

Om tolv timmar sitter jag på min första tenta. Jag känner mig oförskämt lugn, har inte pluggat så mycket som jag kanske hade en bild av vad jag skulle gjort. Men det kommer gå bra ändå! I dag har vi blivit med soffa och två fotöljer. Det kommer bli kanon bra, mina idéer om hur vi ska fixa till det verkade gå hem det med! Lite osäker på färger. Vet ni föresten?! Sen två timmar tillbaka behöver jag inte plugga hemma förän på måndag kväll! Lovely! Jag har åtta bananlåder som väntar på att bli fyllda. Tro det eller, men jag vågade hämta dem på samma ställe som jag bröt foten på när jag hämtade dem! Mitt stämmnings läge var väll tusen gånger lättare och positivare. Det gick bra föressten! Dessutom har jag två frivilliga fönster puttsare! De putsade ju när jag flyttade in så de kan sin sak!



Vi satt i solen på balkongen och pluggade, jag fick änna vårkänslor i solen!
Så skönt var det, inte minsta rått och äckligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0