110405

mitt humör är lika trevligt som vädret. Sovit dåligt, upp tidigt och konka tvätt. Trök bok, trött och mitt torkställ har pajjat! Men det är bara att bita ihop, läsa klart (det är inte alls mycket kvar nu som tur är!) sen ska jag iväg och träna med M, efter det borde jag känna mig mer till freds! Imorgon ska jag förbereda lite inför min träff med "praktik platsen". Det lockar mer nu att förbereda det än att skriva ur trök boken, okay jag gillar och tycker att det är intressant med organisation och ledarskap. Men inte just nu! Mätt i magen efter bakpotatis ( vi fick ju sm sagt väligt många potatisar av en vän som vi måste äta upp ) Jag är liiiite sugen på färskpotatis gräddfil och gräslök, så det blev bakpotatis gräddfil och purjolök (gräslöken i affären såg allt annat än god ut) lite bbq kyckling till det, nästan sommar!

Kommentarer
Postat av: sara

svar: haha, så sant! :D

2011-04-06 @ 08:30:13
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0