110413

Då har man jobbat idag! Så kul att träffa jobbarkompisarna! Det bästa med att komma in ibland är ju att man "räddar upp en kris situation", då är man uppskattad för det lilla man hinner göra! nägot so dessutom hade varit kul var att de just nu har uppföljning på deras hälsoscreening, där hade man ju lätt kunnat få vara med och hjälpa till eller utföra! denna vecka erbjuds de fotbehandling/massage, lyx! Jag har ju en illusion om att jag ska hinna läsa klart idag, får se hur det går med det. Min fina sambo tänkte sluta tidigare idag och då är det lite svårare att läsa, speciellt när han vill han med mig ut på en löpunda. (jag joggar, han illkutar!)
en liten tråkigt uppdatering från mig idag! nu blir det till att läsa tills ögonen går i kors!

Den bästa killen som finns i mitt liv har varit borta i över tre veckor. för en stundsen knackade mammas granne på och sa att han hade en ilsken en i sitt föråd. det var min älskade fina kisse, mamma grät i telefonen när hon ringde och jag var inte långt ifrån. Innerst inne visste jag att han levde men man vågar ju inte tro på sig själv. hungrig och pratig var han, men en burk tonfisk och massa kel från mamma och hennes man så ska han nog må som den prins han är! jag kommer att somna med ett leende på läpparna och känna mig glad och nöjd (klar med skolan).
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0