110419

Igår hade jag en måndagseftermiddag i högsta klass! Var med mammsen och köpte lite påskblommor till hennes utekrukor, så fint det blev! Vi grillade ryggbiff, super gott och lagom blodigt! Till det blev det tomat/rödlöks sallad, tzatsiki, grillad sparris och potatis snurror. Det satt som pricken över i´t! Mormor och morfar kom förbi på kvällen på lite kaffe, jag började få lite huvudvärk och när jag kom hem blev den olidlig. Jag övervägde starkt att be min sambo att döda mig, för fy fasen vad ont jag hade! Det måste varit en migrän utan dess like, men nu mår jag bättre och ska till jobbet!
"min" magra älskling fick smaka lite när vi var klara, han var riktigt mager och svag. Lite jobbigt, men han blir nog piggare snart. Han var med oss i ca femton minuter innan han gick in och vilade, så fortsatte det hela dagen.
Min älsklings syster, långhårig och butter med ack så charmig!
Turor som hade mått bra av att få vara utan mat i 2,5 veckor! hihi lilla tjock!

Jag har haft en härlig dag på jobbet, det är riktigt mycket att göra! i like! Imorgon bär det av dig igen! Jag var tvungen att laga matlådemat förut, pasta med bacon sås. Efter lite soffande tog jag mig efter mycket om och men till gymmet. Ett hattigt pass som avslutades med en promenad ute i det härliga vädret så känner jag mig riktigt nöjd med dagen och kommer att sova gott!

Kommentarer
Postat av: Malin Strömberg

Re: Men du får samla ihop ett gäng och göra samma saaak! :)

2011-04-21 @ 07:34:37
URL: http://snyggmalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0