110426

Jag tar lite ledigt när solen skiner, ingen vill väl sitta inne när det är fint väder! men ett par blogg inlägg borde man hinna med! väderguden hoppade över våren och gick direkt på sommaren, det är så det känts det senaste dagarna iaf! och jag är inte den som sörjer! riktigt härligt, massa fräknar, till och med ett par streck på vaderna! Påsken har spenderats ute på en härlig ö utanför orust med riktigt trevligt sällskap! God mat, massa gott att dricka, härrligt väder, minigolf, moraträsk uppträdande av mig m och l på den lokala pubben och en långpromenad har avklarats!
Igår var min fina sambo ute och övningskörde på sin mc, jag och m med hundar åkte bil i täten till kullen där vi tog en glass, badade hundarna. Sen for vi till matafären för att inhandla lite grillkött! En promenad innan vi började med maten som blev klar lagom till att grabbarna kom hem.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Mysigt värre denna helgen. Du får ju inte glömma din härliga tryckare med den svettige trubaduren, hehe!

2011-04-27 @ 17:02:38
URL: http://miklamela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0