110430

Det är så härligt att sova tills man vaknar, hela dagen är liksom gjord för att bli bra! Det står lite fix på tapetern idag, men först ska jag njuta av en kopp kaffe i solen med en söt familj! Det känns så bra att ha läget under kontroll, det var väldigt stressig för två veckorsen. Förra veckan återhämtade jag mig och sen vet jag inte riktigt om det var min tidsoptemism som stressade upp mig. Men se! det funkade ju! Det är väldigt många som gått in för våran fest som är ikväll, jag tycker att det är jätte kul! Roligast av allt ska bli att få se hur alla ser ut! jag ska hitta några lämpliga priser till "bästa klädsel kvinna/man" tvåa och trea tänkte jag! Det blir lite kul tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0