110205

Sovmorgon, eller lite sovmorgon iaf! Det var äntligen dags för grabbarna att komma iväg på sin resa som blivit flyttad ett antal gånger. Seg i starten, så när jag knallade upp var lägenheten full med grabbar! Men nu har de tagit sig till bussen, hoppas att de får riktigt kul! Nästan alla var precis blivit friska. Vad är lämpligare att börja en lördag med än lite plugg? Ja det finns väl bättre alternativ, men jag hoppar träningen. Känner att det är något på G i kroppen, så vilar tills imorgon! Väntar ju på fin besök i eftermiddag! Vad ska jag laga för mat till oss i kväll innan vi går på vinet? Jag ska dansa ikväll! Jag vet, jag kommer ha höga förväntningar och allt det där. Samtidigt som det är en så liten stad så kommer det väl bli som det brukar, men ibland är det extra kul så det är det som gäller ikväll!
Nu har jag sovit på saken som jag funderade på igår. En lärare som jag högt respekterar hade en lite underlig undervisningsmetod och jag inte kände mig bekant med. Jag kände mig rent av väldigt osäker och blev sågad vid fotknölarna. Men nu känner jag att jag är sjukt starkare, jag ska stå på mig och ha bra med fakta i ryggsäcken! Tror och hoppas att det var det som var meningen. Annars är det sorgligt. Men jag har stärkt mig själv tack vare det! Kollade på några program han varit med på igår kväll, morgon soffan och liknande. Han såg väldigt nervös ut, måste jag erkänna. Men han visste vad han pratade om, det syntes! Så next time ska jag vara sjukt förberedd!
Ne plugg var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0