110209

Snabbare än blixten, det var vad jag var på jobbet idag! Det gick riktigt bra! Och dessutom sa jag det högt redan vid nio! Otroligt korkat, men det blev ingen otur eller strul pga det! Det är härligt med sådana dagar! Efter mina 8h knallade jag till söta farmor och farfar! Där det bjöds på kaffe och bullar i överflöd! Precis vad jag behövde! Dessutom har de en förmåga att fylla på min energi nivå. Det kändes lite hopplöst i kroppen. Tlööött i hela mig, mycket jobb, skola och så livet. Jag skulle vilja klona mig ibland, vilket projekt ska jag välja (dvs utom skola jobb och mitt liv?). Det finns främst två personer som jag verkligen vill hjälpa, de vet inte helt uppenbart att de har problem. Men jag skulle vilja ha tid att upplysa och hjälpa dem. Imorgon ska jag ta tag i hemtentamen, ytterligare ett måste! Det är ett måste med feta bokstäver! huuuhmycket nu! Men på måndag, på måndag! Då ska jag sova, luncha med min fina prins, pyssla och fixa. Träna och vila. Ja bara vara för mig själv! För sen är det jobb i dagarna två, slutseminarium och ev jobb igen. Ny kurs veckan efter det! Fy vad tiden flyger iväg!

Kommentarer
Postat av: sara

heja heja med tentan! <3

2011-02-09 @ 20:40:27
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Jennifer Täng - miss dee TÄVLING

ja dom är lite annorlunda :) men I like it :)

2011-02-09 @ 21:58:33
URL: http://mizztang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0