110215

Nu är det snart dags för lite box´n kick! Trött som bara den idag med, sov inte så bra i natt heller. Men en lite power-nap med finaste sambon förut gjorde det hela lite bättre! Vet ni vad jag börjat göra, inte med vetet då. Men precis innan jag somnar rycker jag till, det har jag gjort tidigare men inte varje natt. Och de gånger jag gjorde det då missade jag typ ett trappsteg. Nu rycker jag till oavsätt vad jag halv drömmer om. Jätte skumt, jag är vaken men far in i tankarna, hör röster eller musik. Och vips så rycker jag till och vaknar till, pratet och musiken är borta på en micro sekund! Onödigt men oo så intressant ( min favorit punkt med chrisrer på P3) På tal om det, våran lärare är tydligen med varje tisdag och bedömer olika kända personers moral. Han har utformat ett moral test, spännande.
Jag har så mycket tankar, så där som det kan vara ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0