000604

Juni bjuder på det bästa vädret just nu! Härligt när jag är ledig utan en enda bok att läsa! Min nya roliga-ledig-bok låg i sovrummet där sambon sov så det fick bli ica kuriren i solen hos mamma ist! Ska nog lägga ut den så jag kan sol-läsa imorgon med! Ja som ni förstod har jag varit hos mamma idag, hon hämtade upp mig vid 11. Vi åkte till ica, pratade med morfar som oxå handlade. Sen var det till att götta sig i solen på "kreta-stolar". Vi grillade hamburgare, super gott! de med bacon i! När hon körde hem mig insåg jag att det är fu#¤** jä"#/* CRUSING i stan, inte min grej. Visst jätte fina bilar, men de värsta dreggen kommer ju ut. Synd för de som faktiskt har en fin kultur, de syns inte, bara skit högarna. I höstas fick jag mot min vilja cykla igenom ett gäng som stod och körde helikoptern mitt i gatan, BLÄÄÄ! Jaja nu ska jag iväg och soffmysa med en vän!

Kommentarer
Postat av: Daniel

re; javisst, hur bra som helst! (:

2011-06-06 @ 12:38:48
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0