110602

Idag tog jag mig sovmorgon, det var en sådan dag. Sen frukost framför projektrapporten, nu skiter jag i den jag får väl kompletera om den inte duger. Jag orkar inte! Hej sommarlov säger jag! efter lunch åkte jag och en del av familjen iväg. Jag avskyr doften av sjukhus, förvirrade människor och stressad personal. Höjden var inte behaglig heller, 12:e våningen. Min fina gamelfarmor låg som en fågelunge, gröngul i större delen av ansiktet. Höger arm hade hon kontroll över, jag skulle vilja dö nu, jag är nöjd nu, jag vill inte ha ont längre. ja vad säger man? hur känner man? Det är jobbigt att se och att acceptera att en människa som alltid funnits inom kort inte kommer att finnas bland oss längre. Hon har haft ett friskt liv från 1915 tills för bara några veckor tillbaka. inte klokt, nästan 100 år! min lilla tanta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0