110617

Vi har kollat på studenterna som vandrade till balen, ett av årets nöje! Så många fina tjejer och killar! Jag fick en bra plats med svärmor, vi viskade komentarer kring klänningarna. Lite kul med någon som ser sånt som jag brukar vara ensam om att se. Asientyg, hemma sydd, massproduserad, modern för 6-7 årsen, super snyggt fall, opressad. Jo det jag skrev nu var väl mestadels negativt. Men det var absolut inte så, gud så många fina klänningar och tjejer det var. Jag vill hurra lite extra för estet och media programen, deras klänningar var välarbetade och av god teknik. Inte massproducerade, unika och personliga! (vi hade några sådana i klassen, alla var unika och egensydda, men några stack ut mer än andra!)
ursäkta för mindre bra bilder, men cd:n ligger väldigt jobbigt undanstoppad. (hur skummt är det inte, när jag började 1:an, det var julpyssel första gången som jag kom i kontakt med en digitalkamera! hade ingen egen på studenten , men som tur är hade många andra det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0