110622

Idag har jag varit otroligt produktiv! Jobbet flöt på bra och när jag kom hem passade jag på att laga masssa matlådor! Det blev ett par med köttfärssås och spagetti, en form med lasange och en chiliköttfärspaj! Nu ska man stå sig ett tag, kanske får ta och fixa något som inte innehåller köttfärs. Men det är svårt att hitta på något som går bra att frysa. Efter matlagandet bar det av till ett mysigt lantligt ställe för att bli bjuden på mat och vin av jobbet, we are a rising star! Sas det, härligt! Vårat bolag har aldrig tidigare gått så bra (trotts att vi bytt datasystem, vilket innebär sjukt mycket mer arbete och problem) , vi är ett framgångsrikt exempel för alla andra bolag i företaget i världen. Inte dåligt med smörande under kvällen, men det är alla värda. Som de har slitit, stressat och jobbat över. Bra jobbat!

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :)!

2011-07-12 @ 13:33:54
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0