110627

Då vart måndagen snart slut, det känns inte som om det är annat än måndagar på veckan. Det gå så himla fort! Snart sitter man väl på ett flyg till thailand! Idag har jag tränat, det har varit lite slött på den fronten, men nu ska jag banne mig pallra mig iväg lite oftare (eller regelbundet!) Min rastlösa sambo drog med mig för att spela tennis, riktigt kul, men svårt. Har aldrig spelat förut, verkligen aldrig! Men det gick ändå skapligt tyckte jag, tror kanske att någon annan hade andra åsikter! Ett par gånger till så kanske man får in tekniken, L det var förlängesen vi sa att vi skulle spela så nu får det bli av snart! hihi! Jag hoppas på volleyboll imorgon, några röstar för fotboll (tråååååkigt!)
Det vr roligt och givande på gymmet, jag skulle fundera på om jag skulle vilja hålla i fler föreläsningar i höst där (hihihi!) Får filura ut ett bra ämne, måste ju ta alla chanser man får! Desutom fick jag prata engelska med en britt! Gud så kul det är, kände mig riktigt bra. Fackord och liknande. Lite småprat med massa andra, så får det vara ibland. blev iaf femtio minuters effektiv träning!
(hämtad från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0