110306

Jag har haft en riktigt trevlig helg, slapp fredag med några vänner och ett glas vin, som det ska vara! Sovmorgon på lördagen, gött gym pass och sen fika hos svärfar! Power-nap och sen iväg för att bli bjudna på tre rätters och en bamse brasa! Kvällen bjöd på riktigt god mat, trevlig sällskap blixten mcqueen klipp för att göra en ill söt treåring nöjd. Lite bebis mys och en jätte brasa som tändes på ute på landet.
Idag blev vi bjudna på lunch (hur bra kan man ha det!?) Solen sken för allt vad hon orkade med, jag läste om genus i en solstol på en inglasad altan med en dörr öppen för att få lite sol i ansiktet. Lyckades ta mig igenom mer än halva. Men gud så trist det är att älta köns frågor. Det är intressant men lite väl...hmm ja lite väl helt enkelt. Imorgon ska jag ta mig an att analysera en artikel ur genus perspektiv.
Nu är det solsidan som gäller, tonfisksallad när A kommer hem och sen film med vitlöksdipp och morötter/gruka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0