110312

Staden med fina farmor är gjord, tror att jag hittade ett lämpligt tyg till en 1920 talsklänning, ska ta med min expert p på staden någon dag! En omgjord variant av min favorit pasta gratäng står i ugnen och väntar på mig. Tror att den blir riktigt bra! Små läser i en riktigt tråkig bok, ska kika efter en artikel eller liknande som jag kan analysera. Bäst att få gjort det så fort som möjligt eftersom jag kommer att få en till uppgift. Jag missar ett obligatoriskt seminarium när vi åker till fjällen. Kollade lite på tjejerna som åkte förut, det ser grymt jobbigt ut! Kvällen spenderas helhjärtat åt melodifestivalen! Jag hejar på Nicke Borg men tror att Saade tar hem segern, han kan nog få oss till final i eurovision iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0