110507-2

Vilken bra dag jag har haft! Började på min "praktik plats" för att kolla så min pp syntes mitt på ljusa dagen, vilket den gjorde! Sen körde jag ett gym pass, gick riktikt bra. Efter det så bra det hem till fina mamma för lite plugg i solen och mycket god mat! Nu har jag bakat muffins, testat på att göra sorbet och planterat lite örter till min lilla hörna! Nu blir det soff-mys med med min fina sambo!
Elsebubben höll mig sällskap under brassestolen, hon påminde mig gång på gång att hon låg där och ville bli kliad på. Hon har äntligen kommit över sitt misstycke till mig (när mamma åker utomlands tar jag hand om dem och det verkar som om hon tror att det är jag som kidnappat hennes mamma!) Nu ska de ju åka om en måna så jag får njuta av hennes kel några veckor till innan hon börjar hata mig igen!
(den här planterade jag om här om dagen, inga örter :P )

Kommentarer
Postat av: sara

vilken mysig kryddhörna! :)

2011-05-08 @ 09:00:31
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0