110520

De senasste dagarna har varit fullspäckade, konstigt eftersom jag typ inte gjort något. Vet inte riktigt hur det går ihop, men känslan är att det varit mycket. Jaja! Idag kommer två av mina klasskompisar på besök i "min" vackra stad! Jag har ju några favorit ställen, mätte upp hur lång sträckan som jag tänkt mig att vi skulle gå. En mil ganska exakt, får se vad de känner! Vi ska iaf börja med picknick 1030! Sen får vi se vad som händer!
Imorgon ska jag på drinkprovning! Alla tjejer skall ta med sig en drink till alla, det kan bli kul på många sätt! Jag ska ha med mig en "frozen-rubarb-mojito". Litet eget koncept, eller kanske inte min egna. Hade ju en mästare på smaksättning på besök. Min rabarber sorbet spetsades efter hennes idé med rom och mynta! Tack för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0