111121

Sitter och funderar om man hinner skriva en hemtenta på fyra dagar, med jetlag. Det får nog gå, ett kollege block på planet och lite onödigt tung packning får nog bli lösningen. Fixa dator skriveriet under de fyra dagarna hemma. Men jag hittar inte en bok! Så irriterad, förra året utgick en fråga ifrån den boken och då vill man ju ha den! Vad har hänt annars då? Jo vi packade in oss i bilen, for iväg för att göra gruppintervju. Noll deltagare dök upp, men vi får vara kreativa och hitta på något annat! Sen stod jag i 40 minuter innan jag kunde besiktiga mammas bil, dö tid! Vilade lite och insåg min begränsning. Helt slö i kroppen, halsen svider. Det blir en lugn kväll, magen kurrar. Vad ska man äta? Plugga lite får det nog bli innan vi bänkar oss framför den som dräper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0