111010

Igår var ett gäng tjejer iväg på en tur till G-kås, himla trevligt! Aningen mycket folk på plats kanske men accepterbart, kassakön var värdelös. Kvinnan framför köpte 17 par likadana barn-vantar (!!?), jo så tråkigt hade vi det så vi kollade in vad de andra köpte, en kvinna i kön brevis köpte fem one-pices, fredags-familje-mys? Jag fick iaf med mig lite skit som vanligt, men riktigt nöjd med min nya skolväska och hall laman! Så snygg!!
Denna dag, eller ne jag börjar med min dröm inatt. Ångest, spindlar över allt! Halv vaken sätter jag mig upp och halv skriker, yrvaken sambo fattar nog inte riktigt vad jag säger (bettskena i munnen). Slänger av mig filten som ligger på täcket innan jag lyckas övertalas till att det inte finns några spindlar i sängen, sen somnar jag skönt omkramad av min finaste! Så åter till dagen, jag var i skolan ca 30 minuter längre än jag spenderade till för att åka till skolan. Lite segt men när kl var ett satt jag i soffan med min matlåda och sappade bland alla dåliga tv-program. Diskade lite och bara njöt av att knalla omkring hemma, när min finaste kom hem tog vi oss en tupp lur. Lite för länge, jag orkade inte ta mig iväg till gymmet när jag blev dissad. Men skit sak, soffan är god! Imorgon är det max-puls-test, jag kommer typ dö (!?), men innan det skall min awesomeA grupp redovisa ett trökit arbete!
Finaste vovven får inte bli kall på vintern, så vi hittade ett täcke till han. Han ser ju jätte nöjd ut! eller? :P
Har mormor typ den finaste orkidén?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0