111012

Sitter med min hemtenta (eller kvalitativ lab kallas det tydligen), det känns som om det flytit på rätt bra. Jag ska analysera en text om hälsa, hitta "meningsbärande enheter" (check!), skapa koder (check!), skapa kategorier som kordena kan passa in i (halv check!) och sen massa mer! Har inte kört fast nu, men det var lite tråkigt. För ett par timmar sen åkte jag mfl iväg för attt gratulera en 96 årig dam, eftersom farfar inte har på eller med sig sin mobil kom vi till hemmet där våran dam inte fanns. Hon var inlaggd på sjukhuset över natten (inget allvarligt, bara kontrollerande av effekt av ny medicin), typiskt. Fick åka hem igen, pappsen fixade lite mat och kaffet stod farmor för! Helmysigt ist för att plugga, men jag har en dead line imorgon kl 17 så jag får jobba på som tusan ikväll och imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0