111013

Fy vad tråkigt jag har! Inget kul finns det att göra (inte för att jag borde göra något annat än att skriva på min kvalitativa lab), var uppe kl 7 (!) för att börja tvätta. Tänkte lägga mig igen, men nepp måste skriva, det är ju skönt om jag är klar tidigt liksom! Men jag känner mig så rastlös! Fick ett jätte ryck igår när jag ansåg mig vara färdig pluggad och värd lite Greys! Jag har nog inte sagt att jag fått ur fina bukar av mamma, jätte gamla glasburkar som stod gömda på hennes vind. Nu har jag möblerat om lite i skåp/lådor, jätte nöjd! Ska bara kila fram på staden (absolut inte idag :/ !!!) och köpa lite fina band som jag kan knyta om dem. Sen får jag ringa mor och fråga om jag kan få några fler!
så här suddigt och grått känns det (det går bra men jag är uttråkad!)
:)

Kommentarer
Postat av: Daniel

kämpa på med labben! du fixar't! :) burkarna var helsnygga med! (:

2011-10-13 @ 12:58:32
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/
Postat av: Malin Strömberg

Fi fasen vilka snygga burkar! Jag har också glasburkar med massa grejer i köket, fast mina är från Ikea. Inte riktigt samma härliga retrokänsla som med dina ;)

2011-10-13 @ 13:36:33
URL: http://snyggmalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0