110918

Bestämd över att jag idag skulle gå på ett härligt träningspass, trottsa förkylningen, fick jag nog ändra mig. Efter tolvtimmars oavbruten sömn är det något som inte stämmer i kroppen. Det blev en promenad med M, i ett relativt härligt väder. Halvmulet, lite blåsigt, men ändå helt ok för att vara höst. Vi skulle gå strandpromenaden, men blåsten gjorde att vi höll oss bland husen för lite vind skydd. Vi prominerade runt och beundrade all Street art som det poppat upp på våra gator. Helt fantastiskt! Vilka konstverk, jag har ingen aning om vilka det är som förgyller våran sta men jag älskar det! Vad jag inte älskar är när himlen öppnar sig, när man har långt hem!
Allt är virkat, vilket projekt! Så vackert!

21:00
Vilken slapp dag, men det har inte orkats med mer idag. A´s enormt tjocka och fluffiga vintertäcke har hållt mig sällskap i soffan framför all världens mindre underhållande tv-serier och filmer. Men framåt kvällen fick jag ett ryck, tog tag lite tvätt och insmörjning av skinfotäljerna, lagat lite mat. Stuvad tonfisk med pasta och supermycket dill!

Kommentarer
Postat av: Linda o Lea

Krya på dig. Dessa förkylningar verkar vara svåra att bli av med. Byts av hela tiden :(

2011-09-18 @ 20:01:39
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0