110928

Jag börjar lite med gårdagen, som jag skrev så skulle jag på en extra kurs. Helt ärligt så kändes den kul! Anatomi är väl inte det roligaste, men jag tror att det kommer vara användbart! Så nu har vi tio veckor kvar av, kroppen, träning, näring och lite sånt! Ett skönt break från högskolan (visserligen efter skolan men ändå!). När jag kom hem stod det en sallad i kylen! Vilken super kille man har! Trött som ett as efter nästan 14h hemmifrån så är det absolut det man vill ställa sig att göra.
Idag har jag lärt mig något i skolan, det känns som om det var på tiden! Allt för mycket flummeliflum de senaste veckorna. Ingen handfast och rätt så att säga. Känner mig ändå väldigt osäker på hur det ska gå med den kvalitativa labben som väntar. Men vi har ju morgondagen på oss att försöka lära oss det, på tal om den(!) vet nu hur svårt det är att få ihop 1-2 a4 om vad jag tycker att hälsa är. (till saken hör att jag skall vara "lekman" och inte använda mig av utstuderade och forskade teorier! Urk! Snart ska den avra inne den med! Tenta ångesten hägrar här med, kan nog med relativt stor säkerhet säga att jag har helt bockat av två frågor iaf! Imorgon är det skola och sen ska jag ägna helgen åt att skriva hemtenta!  (JAG VILL VARA LEEEEEDIG NÅGON GÅNG!!) Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0