120120

Fredagen har inte gått som jag planerade, den har väl kort och gott bestått av mer paus än plugg. Men jag har fått tvättat massa, införskaffat 25-års present till världens sötnos, tagit kontakt och bokat tid med AIL platsen (arbetsintegrerat lärande, typ praktik). Ska bli spännande, beroendestödsenheten. Jag ser fram emot att komma ut till och från hela våren, skönt att se till modeller och teorier i verkligheten! Nu måste jag skynda mig lite, om 40 minuter får vi besök och jag sitter i morgonrock med handuksturban. I kväll är det after work och bio som gäller! Mikael Persbrandt goes Carl Gustaf Gilbert Hamilton i Nationens intresse. Hamilton är en dröm, böckerna är fantastiska och MP beöver jag ju inte säga så mycket om. Hamilton har stil, charm, är smart och påminner om MP i mina ögon. Det måste bara bli perfekt! (Kan vara så att jag har lite för höga förväntningar, men det återstår att se! Har iaf väntat i en halv evighet på filmen- /erna!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0