091118

Denna onsdag har varit riktigt otäckt lång. Jag känner mig lite halv konstig, halsen gör ont. Inte som "ont i halsen förkyld eller halsfluss" utan bara ont. Jag får väl avvakta lite till! Jag har precis släppt ett par tårat framför en fjantig tv serie, det är ganska skönt att kolla på helt orealistiska serier skratta åt alla perfekta skämt, replikerna som bara klickar och händelserna som inte händer i verkligheten.

Jätte precis, för typ fem minutersen insåg jag något. Jag har väldigt svårt att tro att människor i min omgivning uppskattar mig. Jag kan lätt känna att jag verkligen tycker om de i min omgivning. Men jag tar inte in de små tecken som  finns åt det motsatta hållet. Jag insåg precis vad jag har för lösenord till min blogg, jag har skrivit den ett antal gånger men först nu insåg jag vad det betyder. Tack! Men det här borde ju ses som ett stort steg framåt i mitt mål att hitta mig själv, utvecklas och njuta av livet? Det tycker jag i alla fall! Imorgon kommer tre fantastiska tjejer hem till mig, glöm inte det! Jo lill-tjejen får jag nog påminna ett antal gånger när hon blir äldre!

Jag ska jobba på min komunikationsförmåga, med de flesta är det inte alls svårt. Men när man verkligen vill konumisera så är det som om det är stopp, hur utvecklar man sig på det? Tidigare idag ville jag verkligen skapa en riktigt bra konversation ur ett lite halv jobbigt läge. Men nepp det var stopp! Som sagt jag har lite kvar att jobba på, man blir väl aldrig klar men det är ett bra tag till  jag når mina mål!


Kommentarer
Postat av: Linda

GRATTIS på namnsdagen

2009-11-19 @ 08:23:36
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0