091014

Man kan inte vara effektivare än vad jag har varit idag. Men det rullar på, jag fokuserar på det som är positivt. Men på fredag lär jag behöva något riktigt lugnande. Någon som vet något!? Hehe ne men jag skulle nog klara mig om jag inte visste att flera kommer att gråta. Då klarar jag inte av att hålla min. Så ståldräckten på och direkt efter fikat så går jag hem!

Kvällen har tillbringats framför datorn med ett dokument som sagta har tagit form. Ett online möte med gruppen och te med två trevliga tjejer. Vi fick massor planerat och massa viktigt och oviktigt sagt. Men det här att allt går i ett är lite obra, jag glömmer av att äta och kommer på det typ nu när jag varvat ner. Så nu blir det kvällsmat, lite nervarvning och sängen!!

Daniel du tappade bort mig i ditt inlägg! hehe ;)


Kommentarer
Postat av: karolina aronsson

Vänner har man i vått och tort

Vänner ställer alltid upp för varandra

Vänner skrattar och gråter ihop

Vänner ställer inga krav

Vänner accepterar varandra som de är



Jag har fantastiska vänner <3



En klok vän skrev det här engång på sin blogg =O)

Du är en underbar vän <3

2009-10-15 @ 18:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0