100404

Idag fyller mitt söta fadderbarn ett år! Oj vad vi hade väntat på henne, vilken super söt tjej det blev! Jag längtar till att få åka och gratulera henne! Jag har precis kommit hem från en helg på kusten, vi välkomnades med regn och blåst. Men bara glada miner, god mat och gott att dricka. Vi spelade massa spel, knallade ner till en pytte krog. Sjöng högt till trubaduren som hade sommmar tema! Gyllenetider! Underbart! Jag och mickis hejjade för mora träsk, och snäll var han. Fast vi fick demostrera rörelserna till två låter, skit kul! Jag hade ont i magen och käkarna efter första kvällen! Morgonen efter vaknade jag lite för tidigt men lite för mycket huvudvärk, ipren och mer sömn så var jag redo för lång promenad och glass i underbar varm vår sol! Vi gick nästan en mil, lätt rosiga i ansiktet av solen. Sen började det om, god mat, dricka och spel. Jag har så otroligt roliga filmer! Vi spelade charader, jag vinner ALLTID på det. Men i går vann jag bara en av fyra gånger. Får ändra på det igen, hihi! Nu har jag mer eller mindre träningsvär i skratt musklerna efter helgen, det är jag så värd! Dessutom fick jag spendera helgen utan smink och plattång! Korkade-glömska-monica-som-alltid-annars-har-koll-på-allt! Men det gick det med, första gången albin fick se mig naturlig och det verkade ju som om det gick bra det med! Hehe, men nu är jag tillsnyggad för mys-i-soffan-kväll!

  

   

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0