100413

Shopping turen idag resulterade i spring skor, stegräkare, gå skor och balkongbord. Tre av fyra nyinköpta artiklar är ett resultat av att vi ska ha stegtävling på jobbet. Börjar på måndag så jag kommer vara mycket öppen för promenader! va ska gå härifrån till jönköping, uppsala, sthlm, kristianstad. (antal mil räknade) Jag tror att det var den ordningen, kan vara uppsala,  jänköping, sthlm och kristianstad också. Då blir det en hel del längre, det var ganska ologiskt. logiken låg i att vi skulle till alla städer där vi var labb. Intressant tanke, det finns ju i brasilien. VÄLDIGT LÅNGT BORT! Hehe. Årets första birgersglass avnjöts i kvälls solen, det är så bra det kan bli med vår! Mitt huvud går vid sidan om mig och planerar massa sake, som jag inte ska planera. Men så är det, jag är kass på att försöka att inte planera. Hur som hellst, balkong bordet står på plats och bara väntar på att bli invigt. Kanske en förmiddgas kaffe i helgen, har ju inte kvällssol. Så vinet får nog vänta tills i sommar! I söndags fick jag ett verktygssett av mammas man, riktigt fint. Och jag har fått användning av det, skulle kunna tänka mig att ha det framme. SÅ FINT!

         

Mitt nya bord, inköpt på jysk.    
   
Detta fick jag av mammas man, köpt på jula. Jätte fin färg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0