100414

Just a little bit...

Idag dissade jag gymmet för en lång promenad i solen, ett av de bästa valen man kan göra. Jag testade även min nya stegräknare (den gamla räknade väldigt fel..) så på nästan 90minuter hade jag gått 277steg. Hmmmm!! Lämna tillbaka och kön ny? Ja tack! Tur att jag provade innan tävlingen, vårat lag heter Andra bullar. Himla fyndigt på många sätt! Ska bli kul, behöver lite sparkar i baken för att komma igång med konditionen. "Du bygger ju inga muskler utan kondition" vilket är sant. Men skorna står redo för en invignings promenad, börja springa i nya skor är nog inte bra. Vi ska gå lika mycker som motsvarar 4*55minuters spinning/vecka. Ganska mycket, men en riktigt bra start!

Bästa lunchen idag, på en mysig bakgård. Solen sken, det var nästan sommar. Riktigt god mat och bästa sällskapet! Kände mig inte riktigt nöjd med knappt en timma. Men bättre än inget, inte så långt kvar tills söndag! Imorgon ska jag få massage, lite vardags-lyx-delux! Jag behöver det känner jag, en riktigt hektisk vecka. Och vad jag såg när jag tillslut var på väg hem gjorde inte att det känndes som om läget var under kontroll. Men. Jag har hittat en form av medetativ kännsla av att sitta och pippetera upp milliliters faser. Riktigt avslappnande. Sextioen stycken gånger två idag och lika många imorgon. Fast imorgon har jag räääääät mycket mer av mitt ordinarie att hinna med också.

Min klänning från nellys kom idag, riktigt snabb leveranstid! Nu kan det bli bröllop! Vad köper man i present? Vad ska jag ha för skor?! Det får bli ett lite senare problem, nu måste jag fokusera på balklänningarna och kattutställningen på söndag!



(jag är värdelös på att ta kort på mig själv..men ja ni ser ju typ hur den sitter)


Kommentarer
Postat av: sara

fint! den sitter ju perfekt! :)

2010-04-15 @ 07:27:04
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Monica

Tack! ska nog sy in den lite, kanske :P en storlek mindre blir nog för liten, får se :)

2010-04-15 @ 22:21:19
Postat av: A L E X A N D R A

hejhej, fin blogg!



kolla & kommentera mitt inlägg om Octomum, 14-barnsmamman!

http://aalexandrat.se/2010/april/octomum.html

2010-04-16 @ 07:31:55
URL: http://aalexandrat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0