100416

Underbara fredag, jag njuter faktiskt av att sitte ensam i min soffa. Den är lite hård, jag har vädrat för mycket. Men underbara fredag! Bästaste linda tipsade om Så ska det låta, Alexander Rybak är med. Måste erkänna att jag är lite halv kär i han. Som jag sa för snart ett årsen " Knackar han på dörren så följer jag med " . Vilket inte var så populärt, men ur söt norsk liten pojk! Gulligaste smilet! Jaja det finns väl ett par snyggingar att välja på, om man ska drömma lite. På tal om det så är det ju typ bara två månader kvar till Eclipse har premiär! 

     

Hihi liiite skillnad på snyggingar, det kom hur mycket bilder som hellst när jag googlade.

Under ett par veckor har jag fått en ny kompis, långa och djupa samtal om allt. Sånt som man verkligen behöver, nya vinklar. Men av någon anledning blir det som det alltid blir, men man får vara glad för det man får! Men jag har fått lära mig så mycket, riktigt kul. Och det är väl helt ärligt att det kommer att fortsätta vara trevligt, lite tryckt kanske. Men det är smällar man får ta.

Idag på gymmet var det hur gött som hellst. Jag kunde stannat hur länge som hellst, riktigt gött tempo. Bytte bort rygg passet mot axlar och ben. Jag är helt öm i musklerna på ryggen efter massagen. Skulle kunna tro att jag har massa blåmärken, men inget som jag ser. Ska nog boka en till tid, det är jag värd!



Kommentarer
Postat av: sara

haha. jag brukar bara gegga in fransarna lite hur som helst. haha. sedan kan man ta bort allt man klenat ut med en tops! ;)



kram!

2010-04-16 @ 21:07:24
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0