100421

Min dator är lite konstig, den gillar att hänga sig och seeega. Måttligt irriterad. Nå ja finns inte mycket att säga. Jag är lite irriterad på mig själv, varför gottar man sig så i andras "olycka"? Lite dåligt samvete, det är sant som de säger. Välkommen till L, det du inte vet om dig själv vet alla andra. Pinsamt att människor fungerar så.

Jag känner mig lite frustrerad, jag gillar inte att känna mig sårbar. Det är en otäck kännsla som kommer ur en så härlig kännsla. Snö har plågat min själ under förmiddagen. En lång promenad i ett iskallt och regnigt land har gett mig insikter. Nya kännslor att hantera, en frustration att plana ut. Leva med mig själv. Utmaningar väntar på lördag. Jag är så nära på att banga ur, hästar. Det är inte min grej, höjdrädd! Jag får sova på saken, ventilera med goa tjejer imorgon.

Steg: ca 18300

Jag kommer halka ner på bästa listan, får försöka ta igen imorgon. Slarvat massa idag, men jag har handlat, städat det värsta och tvättat. Så lite bra är jag allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0