101205

Jag har funderat lite, inte så ovanlig men ändå! Här om dagen med mina finaste kom ett samtal upp. Jag funderade lite, för si sådär fem årsen viste jag precis hur framtiden såg ut. Nu är jag äldre och vill inget annat än att låta framtiden stå oskriven. Det är vackert att inte ha en framtids vision, skönt att leva för dagen. "Fånga dagen" det är ett vackert gammalt ordspråk. Jag står nu fri, fri i mig själv och fri i livet. Inga måsten och ständiga planer för att livet ska bli som jag vill. Varför sätta upp meningslösa krav för en framtvingad framtid. Jag vill leva nu och njuta av varje steg och tar, stegen går frammåt. Jag vill ha roligt, värna om det som betyder något. Dessa måsten om att planera gör att man glömmer av vad man ha nu. Så en klapp på axeln till mig. Dessutom ska jag införskaffa mig en bok om hur man avvänjer sig från socker. Det finns sjukt mycket socker i maten. Dags att känna sig pigg utan ständiga måsten av att stoppa i sig massa skit hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0